Toeleveranciers bouw
Bouwsector toeleveranciers: bouw aan je duurzame zichtbaarheid
Voor een betonnen reputatie bij architecten
Een bouwrevolutie zet Nederland nu op zijn kop. De bouwsector draait op volle toeren om aan de overweldigende marktvraag te voldoen. En dat betekent voor elke leverancier van bouwmaterialen maar 1 ding: de projectkansen schieten daarmee door het dak!
Maar: om je ideale projectkansen te grijpen, moet je voortdurend weten wat de architecten willen. Architecten hebben tenslotte een doorslaggevende rol in de inkoop van bouwmaterialen. Dus hoe zorg je er dan als marketeer voor dat ze keer op keer voor je merk kiezen?
Daar helpen we je graag bij. Ons doel is dat je merk een duurzame voorkeur krijgt in de hele DMU. Dit betekent dat tijdens het lange verkooptraject naar succes:
- de architect je merk al vanaf het begin serieus overweegt;
- de overige DMU-leden ook je merkwaarde inzien.
Uiteindelijk zal iedereen in die DMU weten: jouw merk is een goede én betrouwbare keuze.
Word #1 leverancier van bouwmaterialen
We zijn gespecialiseerd in B2B-bedrijven met lange verkooptrajecten en ingewikkelde besluitvormingsprocessen. Daarom helpen we ook (marketeers van) bouwleveranciers om hun ideale klanten te overtuigen.
We beschikken dan ook over een bouwput aan kennis over de bouwsector. En uiteraard haalden we al flink wat architecten over de streep voor onze andere klanten.
Ontdek hoe we je merk:
- laten opvallen in het complexe en jarenlange salesproces;
- onderscheiden van concurrenten in de bouwsector;
- in een voorkeurspositie brengen bij architecten, aannemers en facility managers;
- uiteindelijk als onmisbare partner maken voor alle DMU-leden.
Ervaar zelf hoe we je merk naar een hoger plateau tillen!
Diensten: marketing in de bouwsector
Kennis is kracht
In samenwerking met de Hogeschool van Amsterdam onderzochten we architecten in de bouwsector. Dankzij dit grootschalige onderzoek verzamelden we zeldzame informatie over architecten, zoals:
- Wat ze missen in de communicatie met leveranciers van bouwmaterialen;
- Welke 6 factoren de doorslag geven bij het selecteren van een toeleverancier;
- Op welke trends zij zich vooral focussen;
- Hoe je het beste met ze communiceert;
- en meer.
Samen checken we in hoeverre je marketing daar nu op inspeelt. Daarnaast verkennen we je huidige uitdagingen, analyseren we je concurrentie én onthullen we unieke kansen.
Het fundament van je marketing is hierna zo solide als beton.
Strategie bouwsector: bouwen aan duurzame relaties
Elk DMU-lid beïnvloedt de uiteindelijke keuze voor een leverancier van bouwmaterialen. Van architecten en aannemers tot facility managers: je merk moet bij iedereen een positieve snaar raken.
Met onze marketingstrategieën zorgen we ervoor dat je merk opvalt én uitgroeit tot de persoonlijke favoriet van deze belangrijke beslissers.
Verrassende marketingcampagnes
Architecten zien volop kansen voor toeleveranciers om hen positief te verrassen, zo bleek uit ons onderzoek. Goede communicatie en een geoptimaliseerde website zijn daar 2 voorbeelden van. Deze zetten je als leverancier van bouwmaterialen in een goed daglicht bij architecten.
Onze marketingcampagnes verrassen architecten gegarandeerd positief. En ook zorgen we ervoor dat je website perfect aansluit op hun wensen. Vanaf nu zijn alleen je gebouwen onder constructie, niet je website!